Szerződéskötéshez írjon: info@szekhelyexpressz.hu vagy hívja munkatársunkat: (06 1) 6147245

Rólunk


Cégünket a NAV Pénzmosás és Terrorizmusfinnanszírozás Elleni Iroda a hatályos jogszabályokban előírtaknak megfelelően nyilvántartásba vette, tevékenységünket a jogszabályoknak megfelelően végezhetjük továbbra is, 2011 óta megszakítások nélkül.


MountainValley Kft. szerepel a NAV köztartozásmentes adózói adatbázisában.


MountainValley Kft. szerepel a NAV megbízható adózói adatbázisában.


Limitált ügyfélszámmal dolgozunk, mert számunkra, és ügyfeleink számára a minőséggel elvégezhető munka fontosabb mint a tömegtermelés.


Nekünk Ön az ÜGYFÉL.
És nem felejtjük el a szerződéskötés után,
nem csak egy a sok kicsiből.


Megbízható ügyfeleink hűségét megháláljuk, évente nem publikus egyedi kedvezményeket, ajándékokat adunk.


20.000+ levelet vettünk át, iktattunk, szkenneltünk és kézbesítettünk ügyfeleink részére. A saját fejlesztésű iktatórendszerünknek hála, egyetlen levél sem veszett el.

2018- tól AA(dupla A) tanúsítványra a magyarországi vállalatok 1,75 %-a jogosult. Velük az üzleti kapcsolat kialakításának pénzügyi kockázata nagyon alacsony
Bisnode tanusitvany
AAA, AA vagy A minősítésre Magyarországon csupán a cégek 9,82 %-a jogosult, így Bisnode tanúsítvánnyal rendelkezni kitüntetés. Az ország elit vállalataink körébe tartozni a piac számára azt az üzenetet hordozza, hogy az AAA, AA és A minősítésű vállalatokkal biztonságosan köthetnek üzletet, hosszú távon is számíthatnak rájuk.

2016 - 2017.
2015.
Cégünket 2011-ben alapítottuk, a székhelyszolgáltatási tevékenységünket SzékhelyExpressz néven immáron 10. éve nyújtjuk ügyfeleink részére.

Az egyik legfontosabb szempont volt már a kezdetektől, hogy ügyfélkörünk a lehetőségekhez mérten a legjobban szűrt, tisztességes cégekből álljon. Ez nem csak nekünk, hanem ügyfeleinknek is fontos - Ön kívülről nem látja, de nem biztos hogy pirospontot ér, ha egy cégtemetőbe helyezi székhelyét - pedig Ön csak tisztességgel dolgozni szeretne.

Vannak (nagyon) olcsó, (nagyon) drága szolgáltatók. Vannak fapadosak, és vannak "mégtízszolgáltatásINGYEN" típusú szolgáltatók. Mi a szolgáltatásainkat a valós, működő vállalkozások igényeinek megfelelően alakítottuk ki, az árazást pedig az ezen rendszer mögött működő korszerű infrastruktúra biztonságos üzemeltetéséhez igazítottuk.

A Bisnode nemzetközi cégminősítő minden vállalkozás pénzügyi stabilitását, üzleti megbízhatóságát minősíti egy folyamatosan visszamért és bizonyított, nemzetközi szakértők által kialakított rendszer alapján. Így került kiválasztásra cégünk, a MountainValley Kft. is, mint a pénzügyileg legstabilabb cégek egyike. Ez alapján vállalkozásunk a magyar cégek azon 9,82 %-ába tartozik, akik pénzügyileg a legszilárdabb lábakon állnak, azaz rendelkeznek valamilyen Bisnode tanúsítvánnyal.

Nagy megtiszteltetés cégünk számára, hogy a Bisnode objektív cégminősítése alapján a legjobbak között szerepelhetünk. Nagy figyelmet fordítunk arra, hogy a piacon tisztességesen járjunk el, így fontos számunkra, hogy egy külső szakértő is megerősítette, hogy cégünk fizetésképtelenségi valószínűsége kiemelkedően alacsony. Hisszük, hogy a Bisnode tanúsítvány segítségével ügyfeleink, szállítóink, munkavállalóink felé is tovább fokozzuk azt a bizalmat, mely egyre fontosabb a hosszú távú, stabil üzleti kapcsolatokban. Azzal, hogy a Bisnode független szakértőként ismerte el cégünk stabilitását, azt az üzenetet hordozza számunkra, hogy jó úton járunk cégünk építésében. Mivel vállalkozásunk minősítése szigorúan szakmai szempontok alapján történt és arra sem pályázni, sem jelentkezni nem lehet, így a Bisnode tanúsítvány valóban pozitívan különbözteti meg cégünket a piacon.

A MountainValley Kft. a Bisnode AA (dupla A) tanúsítványát kapta meg, immáron második éve (az ezt megelőző két évben pedig A tanúsítványt) mellyel Magyarországon csupán a cégek 1,75 %-a rendelkezik, és azt jelzi, hogy velünk az üzleti kapcsolat kialakításának pénzügyi kockázata nagyon alacsony.

A Bisnode tanúsítvány alapja a Bisnode minősítése, mely nemzetközi szinten 1908 óta minősíti a cégeket megbízhatóságuk alapján. A Bisnode tanúsítvány mely AAA, AA és A jelzéssel kerül kiállításra jelzi a cégek stabilitását, és azt, hogy az ilyen jelzéssel – azaz a Bisnode tanúsítvánnyal – rendelkező vállalkozás pénzügyileg stabil. Az AAA cégminősítést 1989-ben vezették be és 1996 óta kaptak lehetőséget a vállalatok, hogy üzleti megbízhatóságukat tanúsítvány formájában is megmutassák. A tanúsítvány lehetőséget nyújt az arra jogosult cégek számára, hogy mások számára megmutassák cégük elismert, megbízható, hitelképes vállalat. A Bisnode tanúsítványt Európa számos országában használják, és a Skandináv országokban etalonnak számít üzletkötés esetén.

A Bisnode minősítés több hivatalos forrásból származó adaton alapul, úgy mint Igazságügyi Minisztérium adatai, cégbíróság bejegyzései, NAV és más hatóságok adatai. A hivatalos források adatai mellett beépíti a vállalatra vonatkozó pénzügyi információkat, úgy mint mérlegadatok, eredmény-kimutatás, trendek. A minősítés figyelembe veszi a cég vagy szervezet demográfiai adatait, azaz a cég életkorát, tevékenységét, méretét, tulajdonosait, azok kapcsolódásait. A Bisnode fizetési tapasztalat program adataiból beépíti a minősítésbe, hogy az adott vállalkozás határidőben vagy késéssel, azaz milyen fizetési fegyelemmel egyenlíti ki számláit. A fentieken kívül számos egyéb gyűjtött információt is hozzátesz a rendszer a Bisnode minősítéshez, úgy mint végrehajtási adatok vagy sajtóhírek.

Mivel a Bisnode minősítés nemcsak cégünk jelenlegi pénzügyi stabilitását mutatja, hanem a Bisnode minősítés kialakításának köszönhetően azt is, hogy ez elkövetkező egy évben milyen valószínűséggel válik fizetésképtelenné vállalkozásunk, büszkén állíthatjuk, hogy a MountainValley Kft. a jövőben is stabil szereplője lesz a piacnak.
RENDBEN
Weboldalunk megfelelő működéséhez és szolgáltatásaink minőségének fenntartásához cookie-kat használunk.
A cookiekról és sessionökről részletes leírást ide kattintva olvashat.